Monday, February 16, 2009

Sun featured on Suara Karya


2 comments:

deb said...

Sun looks really HOT! =)

MICH:):):) said...

Translation: Indonesian (automatically detected) » English
Penyanyi dance pop sensasional kelahiran Singapura, Sun Ho, menjadi salah satu artis dari Benua Asia yang hadir dalam acara bergengsi Grammy Awards yang ke-51 di Staples Center, Los Angeles, Amerika Serikat (AS), pada 8 Februari 2009 lalu. Kehadiran Sun Ho pada malam penghargaan tersebut bagian dari persiapannya untuk debut album Inggris yang bakal diluncurkan pada musim panas di Amerika Serikat. Event di Los Angeles itu sekaligus menjadi arena perubahan penampilannya selama ini. Sun Ho tampil menjadi "Asian blonde bombshell". Rambut panjang yang menjadi trademark Sun selama empat tahun belakangan ini telah berubah menjadi potongan pendek rock yang menawan. "Penata rambut saya yang baru adalah Frankie Payne," ujar Sun Ho. Payne adalah salah satu penata rambut yang paling hot di Hollywood, di mana Payne juga memiliki banyak klien tenar seperti Brad Pitt, Fergie, Justin Timberlake, Katie Holmes, dan the Pussycat Dolls. Penampilan baru itu membuat Sun Ho lebih percaya diri berjalan di red carpet pada malam Grammy Awards, dengan publicist-nya, Sonia Muckle, dan manajer Johnny Wright dan Justin Herz. Dia diinterviu oleh ET News, MTV, dan Acess Hollywood. "Pada dasarnya mereka sangat menantikan debut saya yang akan datang di Amerika Serikat tahun 2009 ini," ujar Sun Ho. "Saya menantikan untuk berdiri di atas red carpet dan menjadi bagian dari acara ini tahun depan-bukan untuk menjadi tamu, melainkan menjadi musikus yang menjadi bagian dari industri musik di sini," kata Sun Ho optimistis. Sekarang setelah Grammy, Sun berlatih setiap hari dengan instruktur dan koreografernya. Dia juga bekerja keras di studio rekaman dengan produsernya, Danja. "Kami sedang mempersiapkan beberapa lagu yang luar biasa dengan irama yang sangat unik. Saya berharap itu akan langsung memikat para pendengar di Amerika Serikat dan pecinta musik di mancanegara," ujar Sun. Sun direncanakan meluncurkan album berbahasa Inggris terbarunya juga di Indonesia pada pertengahan tahun 2009. Sebab, Sun merasa sangat dekat dengan penggemar musik di Indonesia dan merasa sangat bangga jika pecinta musik Indonesia dapat menikmati lagu-lagu terbarunya. (Dwi Putro AA)
Penyanyi dance pop sensational birth of Singapore, Sun Ho, became one of the artists from the Continent of Asia to attend the event in the prestigious Grammy Awards to 51 in Staples Center, Los Angeles, United States (USA), on 8 February 2009 ago.

Ho Sun's presence on the night of the awards is to prepare the UK debut album will be launched in the summer in the United States.

Event in Los Angeles that is the arena for this change in appearance. Sun Ho appear to be "Asian blonde bombshell." Hair long become a trademark of Sun for four years, this has been changed to rock a short cut that captivate.

"Hair is my new Frankie Payne," said Sun Ho. Payne is one of the most stylist hot in Hollywood, where Payne also have many clients well as Brad Pitt, Fergie, Justin Timberlake, Katie Holmes, and the pussycat Dolls.

Make the new Sun Ho more confident running in the red carpet at the Grammy Awards tonight, with his publicist, Sonia Muckle, and manager Johnny Wright and Justin Herz. He diinterviu by ET News, MTV, and Hollywood Acess. "Basically, they look forward to my debut will come in the United States this year 2009," said Sun Ho.

"I look forward to standing on the red carpet and be a part of this event next year-not to be the guests, but a musician who became a part of the music industry here," said Sun Ho optimistic.

Now, after the Grammy, Sun practice every day with the instructor and koreografernya. He also worked hard in the studio recording with produsernya, Danja.

"We are preparing some amazing songs with rhythm which is very unique. I hope it will fascinate the listener directly in the United States and music lovers in the world," said Sun.

Sun planned to launch the newest album in English also in Indonesia in mid 2009. The Sun was very close to the music in India and feel very proud if the Indonesian music lovers can enjoy the newest songs. (Dwi Putro AA)
Detect language

>
English

swap
Translate